Tuesday, July 04, 2006

Isetan



I've been going to Isetan Men's lately to buy clothes. This past weekend was a sale so there were many people there. I was only able to score a T-shirt on sale. I had to evacuate to the roof top for some air.
Yes, seriously..
They had grass on the roof top making it a very different change in pace from the rest of the building. Very nice oasis in the middle of Shinjuku.


最近服を伊勢丹MENSで買うことが多い。週末はセールだったのですごい人でした。
T-shirts一枚だけ買って非難しました。いやー、大変でした。

屋上で一休みと上がってみたらそこは別世界。芝が敷いてあってなかなか良いスペースとなっていました。

No comments: